Klantenservice

Klacht melden 

Mocht u onverhoopt een klacht of een vraag hebben over een door ons geleverd project of uitgevoerde werkzaamheden, dan horen wij dit graag van u. Wij vinden dit heel vervelend en willen dit graag voor u oplossen. Kwaliteit en service staan bij ons voorop en wij zullen er dan ook alles aan doen om voor uw klacht een oplossing te vinden zodat u een tevreden klant bent.  

Hoe gaan wij met uw klacht of vraag om?

1. Wij zorgen ervoor dat uw klacht of vraag binnen 2 dagen in behandeling wordt genomen en u wordt geïnformeerd over het verdere verloop hiervan.
2. Wij onderzoeken wat de eventuele oorzaak is van uw melding of klacht en of het onder de garantieregeling valt.
3. Wij nemen contact met u op om samen met u tot een oplossing te komen.
4. Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken.
5. Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen.

Telefonisch 

Wilt u telefonisch een klacht of vraag melden dan kan dit op werkdagen tussen 08:00 – 17:00 uur op het telefoonnummer 0596-692692.
U kunt ons ook per mail bereiken: info@bouwenmetkooi.nl